Fler bilder från plåtningen!

Idag körde vi hem ett gäng hästar från betet. Det verkade som att Izze var mkt nöjd att få komma hem igen, han gick på transporten hur snällt som helt utan linor. Stannade och luktade en gång och sen klev han på. Han har blivit så duktig nu att lasta! :)

Väl hemma i stallet tog vi oss en ridtur i skogen och han bjöd till och med på lite brallskutt och en sparkbakut i glädje. Han gillar den turen vi tog idag, han brukar busa just där :)

När jag ridit höll jag ridlektion för Ella som red Chanell i paddocken. Lite bus i början men sen jobbade hon på fint! :)

Jag tog också lite kort när hon red men de visar jag er senare. Nu blir det dusch och sedan iväg till en polare.

Här är några fler bilder på Tomas från senaste plåtningen:



Foto: Jag
Modell: Tomas Brink

Kommentarer
Postat av: Baso

Jättebra bilder :)

2010-08-21 @ 12:10:09
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Baso

sv: ja verkligen! :) hon känner mig! :D

2010-08-21 @ 12:34:23
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0