Grillning!

Det blev lite ändrade planer angående kvällen. Jag åkte inte och red utan jag och Viktoria bestämde oss för att grilla istället.

Det blev marinerad fläskfilé och färska champinjoner med klyftpotatis och beasås. Till det åt vi festaost sallad. Hur gott som helst var det och i vanlig ordning avslutade vi med chips och dipp :)

Vi kollade även på en film på 4an som handlade om en kvinna som vart oslykdigt dömd för att ha dödat sin man. Riktigt bra film måste jag säga.

Imorgon ska jag och Viktoria ut och rida på Chanell och Alice, sedan ska jag rida Izze.

Hoppas ni också har haft en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du maten såg riktigt god ut :)



Sv: Tack så jätte mycket!

Och det var s¨å lite så.

2010-08-04 @ 14:32:26
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Tackar<3

2010-08-04 @ 17:50:35
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0