Ny mobil!

Jag har köpt en ny mobil! En Sony Ericsson X10 mini black. Har länge funderat på att köpa en ny mobil då min gamla börjar lägga av mer och mer. Kameran funkar inte längre på den och jag börjar få dålig täckning på ställen där jag haft bra täckning förut. Så det var på tiden innan den faller sönder helt!

Jag har hör en hel del bra om denna mobil och några minus.

+
liten och smidig
snabb
bra kamera
bra funktioner: GPS, Lexikon för 53 språk, sträckkodsläsare, diktafon, e-postklient, musikspelare, radio mm.
snygg design (vunnit pris för designen)
bra pris

-
batteritid
leverans tid 4 v
lätt att repa skärm


Bildkälla: prisjakt.se

Någon av er som vet något negativt eller positivt med denna mobil?

Kommentarer
Postat av: julia

den mobilen har jag. :)



vad har du gjort idag?

2010-08-09 @ 23:24:00
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0