Planering och ridning mellan skurarna!

Idag var jag och lunchade med Christer och vi planerade inför en mässa som vi ska på som utställare. Mycket idéer har vi, får se vad det blir till slut. Kul ska det bli iaf :)

Jag skulle även fixa till skyltningen i hans skyltfönster och höll på och kröp runt där och fixade fint. När jag precis hade varit ute och kollat hur det blev och kröp upp i skylten igen med blöta skor, halkade jag till och trillade ur fönstret. Svårt att ta emot sig när man ramlar baklänges så jag landade med ryggen rakt på kanten på hans skrivbord.

Just nu har jag 3 st hyffsat stora blåmärken och undrar hur det kommer kännas i ryggen och nacken imorgon. Är redan nu lite stel. Kände mig lagom smidig när han samtidigt hade två kunder inne i studion. Det var två killar och den ena for fram och försökte fånga mig. Haha, lagom pinsamt! :D

På kvällen åkte jag till stallet och jag och Katta red ut på Izze och Mickan. Det blev den gamla hederliga Averstadrundan. Det hade regnat så mkt så det var kladdigt i paddocken så det blev ingen tömkörning idag som jag hade tänkt. Det får nog bli imorgon istället och då tänkte jag även att jag skulle rida ut en sväng på Chanell.

Håller tummarna för att vädret är bättre imorgon!


Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0