Ritur på kvällskvisten!

Idag blev det en kvällstur på Izze. Jag gillar att rida när det inte är så varmt ute då både Izze och jag är mkt piggare när det inte är så varmt.

Det belv en sväng över gärdena och bort till skogen. Innan skogen skrittade vi en bit på en bred öde asfaltsväg och gjorde lite sidförflyttningar och bogförflyttningar. Izze var var mkt lydig och gjorde det hela mkt lätt.

På vägen hem susade vi fram i galopp över gärdena och det var riktigt härligt! Solen höll på att gå ner och himlen var rosarandig.

Jag hade med mig kameran idag och tog lite bilder på hästarna efter jag hade ridit, när solen nästan gått ner.


Izze














Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jättefina bilder Sofia! :D

2010-08-03 @ 00:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0