Härlig vinterdag!

Idag tog jag och Izze en ridtur i skogen. Så himla vackert med all snö på grenarna.

Izze var dock väldigt laddad och ville inte skritta lugnt och fint på den fina vita skogsstigen. Han skulle trava med höga knän eller galoppera på stället och frusta i för varje steg.

Det blev också en hel del luftspång och annat bus. "Låtsas-vara-rädd-för-allt-som rör-sig-leken" körde vi från vi passerat första ladan tills vi var tillbaka till stallet igen.

Kul med en busig och glad häst! :)

Jag drog med mig kameran till stallet och knäppte några vinterbilder när solen nästan gått ner.




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Lovisa

väldigt cool bild på istappen :)

2010-12-11 @ 23:37:08
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0