Luftslottet som sprängdes



En mycket bra avslutning av denna triologi! Det var spännande genom hela filmen och trots att filmen var mer än 2 timmar lång så kändes den aldrig lång. Mycket bra skådespelar insatser tycker jag och den håller en hög klass för att vara en svensk film.

Jag gillar svenska filmer så som Beck och Wallander men jag måste säga att de här filmerna var snäppet vassare. Kanske för att jag sett så många Beck- och Wallanderfilmer så att storyn är lite uttjatad. Med Beck och Wallander känns det som att jag kan vänta med att se dem tills de visas på tv eller DVD, men sista filmen i den här triologin ville jag inte vänta med utan gick och såg den på bio.

Jag tyckte bäst om den första filmen, Män som hatar kvinnor och den sista. Tvåan var också bra men inte lika bra som 1 och 3.

Jag rekomenderar er att se dessa tre filmer! Ni kommer inte att bli besvikna :)

Någon av er som sett alla tre? Vad tyckte ni om filmerna?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Gillar du Beck och Wallander och liknande filmer har jag ett filmtips till dig, dom nya Johan Falk filmerna, finns 6 stycken nya, helt super :-)

2010-01-05 @ 15:05:30
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0