Sovmorgon!

Idag blev det sovmorgon. Jag gick upp för en stund sedan. Satt och snackade med en polare på msn till sent igår kväll.

Igår var jag förbi och hälsade på min barnsdomsvän Elin som hade fått en liten bebis. Lilla Kajsa var hur liten och söt som helst. Jag tog några bilder när hon sov, men jag får väl höra med Elin först om jag får lägga upp bilderna här.

Jag tog lite andra bilder i trädgården här hos morsan och farsan som jag tänkte visa er.



Röd solhatt


Grannens katt


Kåda på körsbärsträdet


Transparent blancheäpplen


Någon som vet vad denna blomma heter?

Syrran kommer snart hit så jag tänkte passa på att fotografera Julia, syrrans unge.

Ha en bra dag!

Kram





Kommentarer
Postat av: annis

Underbarat fina bilder! :)

Du? Intresserad av att vara med i foto tävligen jag har på bloggen , temat är din bästa sommar bild! :)

Nån av dom där bilderna skulle ju passa perfekt! ÄR DU MED? :D kram!

2010-07-28 @ 18:06:06
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: annis

SVAR; ja underbart! :)

2010-07-28 @ 19:43:12
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0