Lek med kameran!

Igår var jag i stallet hos Izze och masserade honom. Det var hans vilodag så vi gick några varv i solrosen och han fick mer än en timmes massage. Det gillade han mkt och stod och småsov, tog djupa andetag, jäspade och slickade sig om munnen. Tecken på att han tyckte det var skönt! :)

När jag hämtade honom i hagen så passade jag på att ta lite motljusbilder. De blev väldigt annorlunda och stora kontraster, det gillar jag.

Bilderna är inte alls tekniskt korrekta på något sätt men jag gillar känslan av sommar och värme i dem.






Foto: Jag

Här är en lite mer "normal" bild som jag tog på Pondus i kvällssolen


Foto: Jag

Visst är han väl söt?

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Min söta korv. <3

2010-06-15 @ 17:59:14
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0