Ridning!

Efter fototräffen åkte jag till stallet. Jag och Viktoria filmade och fotade när en tjej i stallet hoppade på ridbanan. Det var första gången hon hoppade sin relativt nya foderhäst och det gick över förväntan.

Jag och Izze tog också oss ett träningspass på ridbanan. Viktoria filmade och fotade oss. Nu blir det att träna vidare på sitsen! :) Händerna ihop, skänkel fram och sträcka på mig, samma gamla vanliga visa ;)

Jag behöver länga mina läder när jag rider dressyr så jag kan komma om honom mer med benen. Men det är svårt att länga alla hål på en gång då jag gillar att rida med korta läder.

Här är några bilder på iaf! :)









Foto: Viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0