Sol!

Idag har jag tvättat en hel hög av schabrak, benlidor mm till Izze. Under tiden har jag legat ute på innergården och solat. Hur skönt som helst då det fläktade lite så man inte svettades bort totalt.

Jag har nog lyckats få lite mer fräknar och ev en lite brunare (läs mindre vit) nyans. Jag blir nämligen sällan brun utan mest röd.

När jag låg ute på gräsmattan kom en katt och gjorde mig sällskap, himla mysig faktiskt! Han låg och rullade på gräsmattan och kom och strök sig mot mig, den lilla sötnosen. Jag har klappat på den där katten förut så jag tror han kände igen mig :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag och Viktoria ska ut och äta ikväll och sedan gå på bio och se Sex and the city 2. Ska bli mkt trevligt! :)

Här är katten som gjorde mig sällskap:

(bilderna är tagna med min usla mobil)






Vilken goding va? :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer<3

Vilken sööt katt!!

2010-06-16 @ 22:04:14
URL: http://barajennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0