Dagens plåtning!

Vi var på stadshotellet för att plåta idag. Julia Dilamono var modell, Christer fotade, Tina sminkade, Ravin fixade håret och jag stylade kläder, skor och smycken. Det var superkul att få vara med och styla! Meningen var att jag skulle vara med och assistera men jag gjorde lite både och.

Julia är en jättegullig tjej och superduktig på det hon gör. Hon har gjort många modelljobb runt om i världen och jobbar på heltid som modell.

Här är några behind the scenesbilder tagna med min mobil som ni får hålla tillgodo med så länge. Christer tog några också och jag tog även några bilder med Julias kamera så får jag dem så får ni dem med.


Ravin fixar Julias hår


Vackra Julia






Kommentarer
Postat av: Julia

Men gud va gullig du är nu blir jag ju rörd :) tack så mycket för idag och hoppas vi ses snart igen!!!!



kram

2010-03-03 @ 00:20:51
URL: http://www.dilamono.se
Postat av: simone

Så otroligt vacker du är!

2010-03-03 @ 22:41:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0