Fredagens plåtning!

I fredags var jag med och assisterade och hjälpte till lite med stylingen vid en plåtning med Vicky. Hon skulle fota highfashion med några designers plagg för ett projektarbete.

Fyra modeller, några designers, makeupartist mfl var på plats vid plåtningen. Vi var ett helt gäng och det var många trevliga människor. :)

Här kommer ett gäng BTS-bilder från plåtningen. Ni får ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna då min mobilkamera är kass :(


Vicky plåtar Ellen


Tina sminkar Minna


David, Vicky och Ellen kollar outfits


David fixar det sista på en av modellerna.


Vicky plåtar Minna i hissen


Tina sminkar Amanda (tror jag hon hette)


Ellen på en tredje location

Bilderna ser ut att bli grymma! Kläderna var coola, modellerna gjorde bra ifrån sig, sminket var grymt och duktiga Vicky som fotograf!

Tack allihop för en trevlig em/kväll! Detta får vi göra om fler ggr! :)


Kommentarer
Postat av: S O F I E - Welcome to my world of beauty

Va roligt, jag skulle ju ha varit med på den plåtningen men jag hann inte med det efter jobbet :( så tråkigt!!

2010-03-21 @ 11:33:08
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0