Outfits till lördagens plåtning!

En av mina bästa vänner har precis startat en secondhandaffär i Kristinehamn. Nu vill hon ha bilder på kläderna att ha i skyltfönstret och i butiken så nu på lördag ska vi plåta.

Jag, hennes lillebror och lillasyster och hennes sambo ska vara modeller. Detta ska bli superkul! :)

Idag har jag varit i hennes butik och vi har valt ut outfits till plåtningen och jag tror det kommer bli superbra!

Lite gammal stuk på kläderna och även lite nyare kläder. I butiken finns alla typer av kläder från ung till gammal. De kommer även att fräscha till gamla möbler och sälja i butiken.

Johannas andra lilla syster designar även egna smycken som också kommer att säljas i butiken.

Bor du i närheten tycker jag absolut att du ska svänga förbi och ta en titt! De öppnar nu på måndag. Alla är varmt välkomna!

Har du gamla/nya fina kläder som du inte längre använder? Kom in med dem så får du en slant för dem.


Foto: Emma Bertilsson
Modell/makeup/styling: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0