Min andra plåtning!

Jag hade fått ett pm av en fotograf på Modellbilder.se som hade en egen studio hemma. Jag ville inte åka dit själv så jag tog med mig Emma när jag åkte för att träffa honom. Vi träffades och tog en fika på stan för att diskutera vad vi skulle fota.

Vi bestämde ett datum för plåtning och jag och Emma åkte dit. Vi höll på i många timmar och jag hade totalt 3 klädombyten. Vi hade väldigt trevlig och kom bra överens. Han lovade att jag skulle få bilderna klara inom en månad och vi skrev även en modellrelease.

Detta var i november 2008 och jag väntar fortfarnade inte fått de färdiga bilderna...

Jag fick dem iaf via en länk i litet format så jag kunde välja ut vilka bilder jag ville ha redigerade. Jag kan ju vara glad att jag fått se dem iaf så jag kan lära mig att bli bättre genom att titta på mina egna bilder.

Här är några av dem, tyvärr väldigt små.


Behind the scene fotat av Emma Bertilsson








Foto: Thomas V

Jag kan ju lägga till att är inte så ledsen över att jag inte fått dessa bilder, då jag känner att jag har andra bilder som är bättre.

Nu måste jag packa i ordning och åka till hotellet där vi ska plåta.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

Det är ju tråkigt och dålig stil att du inte fått fotona ändå! De har du ju rätt till! Det är ju ändå alltid kul att ha alla foton så ser man på vägen hur man utvecklas :)

2010-03-06 @ 09:16:26
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0