Spontan utgång!

Igår när jag kom hem från plåtningen smsade jag lite med Krister. Han frågade om jag inte ville komma över och festa med han och Torris. Varför inte tänkte jag! Jag pratade också med Viktoria och hon var på :)

Vi drog hem till Krister och förfestade lite och snackade en massa skit, mkt trevligt! Tog bussen ner på stan och gick till Ankan. Var länge sedan jag var där och de har fräschat till det rejält sen jag var där sensat! Mycket bra musik spelade de också så det blev dansgolvet hela kvällen :)

Har varit en seg dag idag hittils men nu ska jag rycka upp mig och dra till stallet och rida med Viktoria. Skönt och komma till stallet och få lite frisk luft och motion. Då piggnar jag alltid till!


Kvällens outfit!

Svart v-ringat linne - Gina Tricot
Svarta jeans med slitna hål i - Vila
Svarta knähöga stövlar - Skopunkten
Svart väska - Hm
Rött naglelack - Hm
Örhängen - I am
Armband - Hm och Gina Tricot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0