Styla en plåtning!

Imorgon ska jag styla en plåtning hos Christer. Det ska bli jättekul och hoppas jag lyckas fixa ihop en bra outfit åt denna kvinna :)

Detta blir tredje gången som jag stylar en plåtning som inte är med mig själv. Har även en till styling inbokad längre fram vilket jag också ser fram emot mycket, samt ytterligare en men vi har inte bestämt datum ännu.

Den här veckan börjar även reklambilderna som jag gjorde för någon vecka sedan att rulla på kanal12. Ni får hålla utkik ni som bor i Värmland ;)

Här är en gammal bild från okt -08


Foto: Emma Bertilsson
Modell: Jag


Kommentarer
Postat av: natasha

Fin bild

2010-03-16 @ 14:38:01
URL: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0