Enformig blogg!

Idag fick jag en kommentar om att bloggen var enformig. Jag är beredd att hålla med om det, men det är ju ändå mitt liv till viss del, och mina bilder som min blogg handlar om. Det är mycket samma saker som händer i mitt liv precis som i de flesta andras liv :)

Jag kan se att läsarantalet hela tiden ökar i bloggen och det är jättekul tycker jag! :)

Därför tänkte jag passa på att fråga er vad ni skulle vilja läsa om i min blogg? Önskemålen är fria men jag kan inte lova att önskemålen besannas :)

Vad skulle du vilja läsa om i min blogg?




Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Gilraen

Jag tycker du har en bra blandning! :)

2010-10-28 @ 18:54:34
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv. Det vore roligt om du la ut bilder på annat än bara hästar kanske? Samtidigt så ska du ju givitvis göra inlägg om vad du känner för. Det var bara lite konstruktiv kritik :)

2010-10-29 @ 19:53:45
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0