Fredagsmys!

Igår red jag och Izze ut en sväng när det började mörkna. De hade ställt några nya stora runda halmbalar på ett gärde och detta var livsfarligt tyckte Izze. Lite lagom pigg och massa överskottsenergi då jag inte ridit så mkt i veckan. Jag har varit förkyld  och haft lite feber ett par dagar.

Ridturen var rolig trots en mkt pigg häst :)

Efter ridturen gick jag in till Ella och Rosita som är husvakt åt Ewa. De hade lagat köttfärssås och spagetti och undrade om jag inte ville ha. Maten smakade mkt bra och vi kollade på film. Jag var trött efter en veckans jobb och somnade i soffan :)

Nu ska jag åka till stallet och jag tänkte ta med mig kameran så får vi se vad som kan fastna på bild idag :)

Ha en bra lördag!

Här är en bild som jag tog med Emmas kamera för ett tag sedan:


Foto: Jag med Emmas Nikon D300
Redigering: Emma
Modeller: Emma och Pondus

Visst är de fina tillsammans? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0