Sushi, bredband och intervjuer!

Idag var jag nere på stan för att hämta ett nytt bredbandsmodem då att mitt gamla har lagt av. Jag fick ett trådlöst och jag passade också på att uppdatera min internetuppkoppling till snabbare bredband.

Väl nere på stan lyxade jag till det med att äta sushi! Det var ett tag sedan nu och det var mkt gott! :)

Idag på jobbet var jag med på 3 st anställningsintervjuer och det var mkt lärorikt och intressant kan jag säga. Vi var tre som var med och intervjuade och vi var alla överens om vem som skall bli min nya kollega. Ska bli spännande!


Foto: Emma Bertilsson
Modell/styling/makeup: Jag

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävla om biljetter till Göteborg Horse Show + andra fina priser!

Jag har nu en tävling på bloggen i samarbete med Libresse och Årets Häst där du har chansen att vinna biljetter till Göteborg Horse Show samt andra prylar så som schabrak, sadelöverdrag och benpaddar.

Ta chansen att tävla om dessa fina priser på:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/october/tavling.html

2010-10-08 @ 15:02:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0