Dagens shopping!

Imorse vaknade jag med huvudvärk, och bättre blev det inte när jag gick upp. Började må illa och var känslig för ljus och ljud. Bara att krypa ner i sängen igen. Vaknade efter några timmar igen och åt frukost och tog en Alvedon. Kännes bättre efter det.

Jag skulle egentligen ha fotat Sannas hästar och katter idag men efter som tiden rann iväg när jag var tvungen att lägga mig igen så hanns detta inte med idag. Vi får ta det en annan dag istället.

Senare ringde jag Emma och frågade om hon skulle med till Bergvik och kolla lite en snabbis. Det blev ingen snabbis utan slutade med att jag kom hem med en hel hög med kläder :)

Det blev bl a ett par gråa jeans med skinnlappar på, ett svart linne, två halsband, ett armband, väska, 4 par trosor och en Bh. I förrgår köpte jag även två par skor, ett par svarta stövletter och ett par svarta pumps.

Här är bilder på det mesta av det jag köpte, tagna med min nya mobil:






Kläder mm är köpta på Hm, Lindex, Vero Moda och Gina Tricot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0