Full fart!

Idag gick jag som vanligt upp 05.20, åkte till jobbet och var där hela dagen och slutade vid fyra. Idag åkte jag själv så jag åkte direkt till Hööks för att köpa ett regntäcke åt Izze. Det fanns ett mörkblått och beigefärgat regntäcke med fleecefoder för 399 kr. Det var slut i buktiken men jag betällde hem ett.

Jag passade även på att köpa B-vitamin till Izze, det är bra nu när han sätter päls. På vägen tillbaka svängde jag förbi Max och köpte en hamburgare. Sedan åkte jag direkt till stallet. Fixade med Izze och red dressyr på ridbanan. Han gick riktigt fint tyckte jag. Vi tränade skänkelvikning längs långsidorna och han trampade på bra med sin rumpa :)

Ewa som äger stallet berättade att Izze och hans hagkompis Magnus hade lekt som tokar i hagen idag. Kul att de kommer så bra överens de där två, svarta båda två och som ser ut som Bill & Bull :)

Väl hemma åt jag lite mat och sedan ner i tvättstugan och tvättade 5 st maskiner. Nu har jag hängt all tvätt i lgh så det ser ut som ett bombnedslag här. Diskade också mitt diskberg som jag samlat på mig...

Nu är det äntligen dax att krypa ner i sängen.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram på er!


Foto: Emma Bertilsson
Modell/styling/makeup: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0