Kvällens träning!

Ikväll har jag ridit lektion för Per, en väldigt duktig westerntränare. Jag rider ju inte western men han är väldigt bra att rida för ändå. Det ger otroligt mkt och Izze jobbade kanonbra, det var riktigt kul! :)

Nu har jag fått ännu mer motivation till att träna vidare. Små saker att tänka på som bidrar till en mkt bättre helhet. Vi fick till galoppen riktigt bra stundtals, och han sköt på jättefint med sina bakben i vinkel under sig, vilket vi inte alls lyckats lika bra med hemma. Jättekul att få till det och känna hur det ska kännas, och få verktyg att kunna träna vidare på det :)

Jag satte kameran i händerna på supersnälla Ella som var med och var min hästskötare. Tusen tack Ella för hjälpen. Här är några bilder från träningen.


Skrittpaus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0