Träning imorgon!

Imorgon ska jag och Izze vara med på Per-träning. Per är en mkt duktig westerntränare men han undervisar ryttare i många olika riddisipliner. Vi har ridit för honom en gång förut i vintras och det gav massor så jag hoppas det ger minst lika mkt denna gång :)

Idag red jag och Frida ut en sväng i skogen på Izze och Sigge. Det blev lite drag i galoppen på slutet då vi fattade galopp i bredd på en rakträcka och Izze fick för sig att det var en tävling :D hehe! Buse!

Red några varv i paddocken när vi kom tillbaka för att känna att han var mjuk och fin.

Imorgon är det full rulle. Först ska jag ivåg och fota Sannas hästar och katter, sedan stallstädning och senare träning för Per och på kvällen har vi planerat för utgång. Får se om jag skippar utgången beroende på hur trött jag är.








Foto: Jag                                             Blomman heter Krysantemum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0