Trött!

Idag kände jag mig riktigt trött när jag kom hem från jobbet så det fick bli en stallfri dag idag. Jag har inte gjort ett smack mer än att laga mat när jag kom hem och det är så gött att bara ta det lugnt ibland.

Imorgon är det fredag och det ska bli riktigt skönt med helg! :) Jag är lite sugen på att åka till en fototräff i Gävle och modella i helgen men det blir nog inte så.

Jag har lovat både Sanna, Katarina och Emma att jag ska fota deras hästar nu i helgen så jag får hålla mig på hemmaplan. Ska bli kul att fota med såklart men det suger lite i modelltarmen ;)

Hoppas ni haft en bra dag!

Här är några nya bilder från min och Evelinas plåtning:




Foto: Evelina Eklund-Hassel
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Kristin - mouzieephoto

Nice, när komr du ner till mig nudå ;)

2010-09-09 @ 23:00:00
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Postat av: Gilraen

Vi kanske kan få ihop en plåtning vid stenhögen i vidvinkel ihelgen. kanske stillar lite? ;P

2010-09-10 @ 17:54:33
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0