Plåtning på lyxbåt!

Igår var jag i Västerås och åkte lyxbåt och körde Jetski. Det var hur kul och trevligt som helst. Jetski var nog höjdpunkten på hela turen. Riktigt grymt att köra då man kan köra riktigt fort! :)

Det blev även mycket smarriga snittar, sommardrinkar, champagne, jordgubbar, häng på soldäck, två olika plocktallrickar; en med exotiska frukter och en grönsaksstavar olika korvar med dipp. Allt blev alkoholfritt för min del då jag skulle köra hem.

Hela gänget som var med var hur trevliga och roliga som helst. Nu hoppas vi att bilderna blev kanon! :)

Jag har redan hört talas om att bilderna på mig när jag kör jetski var mycket underhållande, så jag gissar att jag det största smilet man kan tänka sig. Jag tror jag skrattade hela åkturen! :D

Här är en bild från en plåtning med Christer från förra sommaren:

Foto: Christer Persson
Modell/makeup/styling: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0