Trött!

Idag har jag varit riktigt trött efter jobbet. Jag åkte till stallet för att ta en uppiggande ridtur med vädret ville inte vara som jag ville då det åskade, blixtrade och regande om vart annat.

Det blev pyssel med Izze i hagen och sedan fick han ett regntäcke och myggmedel på sig.

Det var andra dagen på raken jag tänkt att jag skulle rida men blivit hindrad. Igår fick jag vänta på att Izzes andra hagkompis skulle komma tillbaka så Sigge inte skulle bli själv, men det drog ut på tiden för mkt så jag hann inte rida igår heller :(

Håller tummarna för att jag kan ta mig en tur imorgon på min kära pålle då det alltid får mig pigg och på bra humör :)

Här kommer en ny bild från det tredje temat från min och Christers senaste fotosession:

Foto: Christer Persson
Modell/makeup/styling: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0