Göteborg och Ullared!

Igår kom vi hem från Göteborg och Ullared. Vi bodde på hotell och shoppade i Göteborg. På kvällen var vi ute och åt middag på en italienskrestaurang med L och sedan gick vi vidare och tog några glas vin på Linnéterassen tillsammans med L och hennes kille.

Hur kul som helst att träffa L igen, det var aldeless för länge sen! Vi hade en del att prata om :)

Igår var vi även på Ullared och shoppade. Det blev en del saker shoppade, men jag höll mig långt under vad jag brukar shoppa för när jag är där.

Det blev ett nytt svart träns med strasstenar, ett bett, pälsglans, flugsalva, grimma och grimskaft till Izze. En klocka, långkjol, två toppar, mobilladdare till bilen, färgpatroner till skrivaren, fotopapper mm.

En mycket trevlig tripp måste jag säga :)

På vägen hem fotade jag lite vindkraftverk genom bilfönstret:





Kommentarer
Postat av: Viktoria

vilken fin bild ! Nu har ja startat en ny blogg och gör ett nytt försök till att skriva om vår träning, hihi ! http://www.nattstad.se/sojung

2011-07-14 @ 19:59:25
URL: http://www.nattstad.se/sojung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0