Akupunktur!

Idag blev det lite dressyr på ridbanan. Det blåste full storm ute och Izze tyckte det var lite läskigt här och där. De har börjat gräva där de ska bygga ridhuset vid stallet nu, och grävskopan var ju såklart lite farlig samt att det var märkligt att de grävt bredvid paddocken, så brukar det ju inte se ut tyckte Izze.

Jag tycker han var hyffsat snäll och lugn ändå trots allt att titta på. Vi fick några fina avslappnade varv, speciellt i galoppen faktiskt. Den har känts mycket bättre nu sista tiden :)
Idag bokade jag även in en tid för akupunktur på Izze. Han har en muskelknut i nacken som jag inte riktigt lyckas massera bort så nu håller jag tummarna för att detta ska hjälpa till att släppa spänningen.
Foto: Christer Persson
Modell/makeup/styling: Jag

Kommentarer
Postat av: Anneli

Underbar bild, du är så vacker gumman!

2011-09-22 @ 01:27:47
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0