Superfredag!

Idag red jag Izze i paddocken och han kändes mycket bättre än han gjorde häromdagen när jag tömkörde honom. Då var han stel i rumpan men nu efter akupunkturen kändes det mkt bättre :)

Vi testade även att göra galoppombyten, vilket vi inte gjort på hundra år, förutom i hoppningen. Han bytte snällt men det blev lite korsgalopp. Får träna lite mer på det tror jag :)

Efter jobbet kom mamma och pappa med mitt nya däck till bilen. Jag fick punktering häromdagen och det var visst något fabrikationsfel på däccket då jag inte haft det mer än några månader.

Jag fick nybakat bröd av mamma och en matlåda med mat, samt äppelpaj med vaniljsås. Det var hur gott som helst när jag kom hem från stallet och var vrålhungrig! :)

När jag ätit tappade jag upp ett bad och låg och mös en lång stund! Riktigt skönt!

Här är ett par bilder på de söta 4 mån bebisarna som jag fotade i söndags:

Foto: Jag

Fler bilder på dessa små sötnosar kommer! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

åh, vilka härliga bilder, så söta:)

2011-10-02 @ 09:36:19
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0