Föl, vacker pålle och restaurang!

Ikväll var vi ute och åt på den libanesiska restaurangen Pasha. Vi åt lamm och nötfärsspett med matvete och två olika såser. Det smakade mycket gott och det var rejäla portioner. Jag åt upp lite mer än hälften av det som var på tallriken och då åt jag aldeless för mkt.

Innan resraurangbesöket blev det tömkörning idag med Izze. Han kändes mycket lydig och fin och väldigt lugn. Vi gjorde ryggningar, skänkelvikningar samt gick över förhöjda bommar. Izze jobbade i låg form och man kunde se hur ryggmusklerna jobbade fint :)

Idag har jag även varit och fotat ett föl samt en tjej på en mycket vacker dressyrhäst. Här får ni se några av bilderna på fölet:







När de kommer ut på grönbete längre fram ska jag fota den mer samt det andra 2 v gamla fölet i stallet. Den var en riktigt vilde inne i boxen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0