Träningsvärk och joggingtur!

Idag kände jag attt jag hade lite träningsvärk från ridlektionen igår. Ljumskar, rygg, axlar och armar. Gött det! :)
Nu har jag precis varit ute på en joggingtur med Emma. Vi sprang 3, 4 km på en genomsnittlig rörlig hastighet  på 8, 74 km/h, lugnt och behagligt snacktempo. Alla siffror enligt min app "Mina spår".
När jag kom hem gjorde jag lite situps då jag behöver stärka mina magmuskler. Jag har alltid haft en stark rygg men behöver komplettera med en lite starkare mage :)
Nu blir det en snabbdusch och sedan ska jag till frisören och klippa mig. Varning för att det blir en ganska kort frisyr, men vi får se var frisören tycker ;)
Ikväll blir det middag och party hos en god vän. Men innan det ska jag även hinna med en sväng på kusen.
Kram på er!
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0