Izzes julklappar!

Idag shoppade jag några julklappar till Izze. Han behöver verkligen nya benskydd då många av hans gamla börjar ha gjort sitt. Jag köpte även boots som passar ihop med hans röda fälttävlanskydd som jag köpte i höstas, de är bra att ha nu i broddtider. Jag har även tänkt ha dem i transporten tillsammans med benskydden istället för transportskydd då han inte vill röra sig i transportskydden och blir ännu mer svårlastad pga av det. Han fick också en ny grimma och grimskaft.
 
Jag köpte även linfröolja till herrn då jag hört så mkt bra om det. Det ska vara bra för hullet, hår, muskler, hjärta/lungor, leder, hormonbalans mm så jag måste ju testa att ge herrn det. Det är även tillsatt e-vitamin i oljan för att den inte ska härskna så snabbt. E-vitamin är ju även det mkt bra för hästens muskler. Izze brukar ha lätt för att falla ur lite i hullet vintertid så jag tror det kan vara bra. Hoppas bara han inte blir för pigg av det bara :)
 

Boots
 
 
 
Frambens skydd
Bakbens skydd
Grimma med bling bling :)
Mjukt och fluffigt grimskaft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0