Någon gång måste det ske...

Idag har jag tagit tag i min lgh och städat, tvättat, sorterat i garderoben, bytt sängkläder, handdukar mm. Känns mycket skönt då det varit ett litet kaos i min walk-in-closet ett tag samt att jag gjort annat istället för att städa.
Allt annat är så mycket roligare än att städa men när man väl är igång och när man är klar känns det alltid så bra :)
Jag gillar ordning och reda!
I helgen väntar roligheter. Vi är ett gäng tjejer som ska äta middag, bli sminkade av en makeup-artist och sedan ska jag fota dem som vill. Efter detta blir det förmodligen en runda på stan. Ska bli mycket trevligt! :)
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: tack:)



Vilka fina tulpaner:)

2012-02-14 @ 21:01:00
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: viktoria

det är så skönt när man har de fint hemma :) även om jag har det rätt sällan.. Låter som en rolig helg att se fram emot :)

2012-02-15 @ 10:09:14
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0