Grym plåtning!

Igår körde jag tre stycken fotosessioner med tre olika fotografer. Jag och Christer körde en plåtning på en Hd-motorcykel. Vi hann kolla på bilderna i datorn och de blev riktigt jädra grymma! :) Jag är hur nöjd som helst. Riktigt coola bilder.
 
Igår kväll var vi ett gäng från fototräffen som grillade i Mariebergsskogen. Riktigt mysigt men då solen gick ner bakom träden blev det kallt så det fick bli en hyffsat tidig kväll för min del. I övrigt hade vi tur med vädret, inte en regndroppe kom det och större delen av dagen var det riktigt soligt och fint.
 
Idag väntar två plåtningar till, ska bli mycket roligt! :)
 
Här är en bild från min och Evelinas plåtining på träffen 2010:
Foto: Evelina Eklund-Hassel
Modell/makeup: Jag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0