Klippning!

Idag var jag hos frisören och klippte mig. Var lite trött på min dassiga frisyr som började mer och mer likana en hockeyfrilla ;)

Nu ska jag även ta och bättre på färgen här hemma tänkte jag. Snart ni har mitt blekta hår under färgen växt ut vilket kommer göra att färgen fäster mycket bättre på håret :)

Jag shoppade även en regnjacka idag då min gamla gjort sitt. Nu håller vi bara tummarna för att "lagen-om-allts-jävlighet" ska inträffa även i detta fall så då blir det strålande sol hela sommaren bara för att jag köpt en ny :)
 
Blogg.se-appen har inte fungerat för mig de sista dagarna så därför lite dålig uppdatering här över midsommar. Någon mer som upplevt samma problem?

Bjuder på en till bild på Cissi och Compe:

Foto: Jag
Häst: Comprador, 5 år, e: Corlensky G


 

Kommentarer
Postat av: Emma Bertilsson

Fin bild! :) Du får gärna visa bild på nya frillan också om du vill. ;) Skulle va kul och se.

2012-06-25 @ 22:41:30
Postat av: viktoria

Ja har SAMMA problem !

2012-06-26 @ 09:24:09
URL: http://sojung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0