Rakt och fint!

Igår red jag dressyr på Izze i ridhuset. Vi ställde i färdriktningen, motställde och rakriktade. Skänkelvikningar på trekvartslinjerna och bakdelsvändningar. Izze gjorde allt superbra och gick riktigt fint och jämt i form. Även i rakriktningarna, vilket han har haft svårare för förut och vill gärna öka då.
 
Ridhuset är så bra att rida i då det stänger av alla andra intryck för både mig och honom så man kan fokusera helt på ridningen. Galoppen kändes också mycket fin.
 
Nu ska jag boka in en ridlektion för Ewa någon dag så hon kan hjälpa oss längre i vår träning. Hon är riktigt duktig och har den riktiga känslan för hästarna och ser direkt vad just vi behöver träna på och göra för övningar för att det ska lossna i stelheter och stärka olika delar av hästens kropp.
 
Idag blir det ridning med Ella på Åsen på en trevlig ponny. Senare ska vi mocka vinterhagar och ev orkar jag rida Izze idag med, vi får se hur vädret blir.
 
Fortfarande vill inte blogg.se-appen till mobilen fungera vilket är mycket irriterande samt att jag inte lyckas få bilderna från mobilen till datorn, Jag förstår inte vad problemet är. Datorn säger att det inte finns några filer på enheten...
 
Jag får fråga någon iphoneexpert så jag får hoppas att det löser sig :)
 
Ha en bra dag! :)
 
Foto: Emma Bertilsson -10
Häst: Izze, sommaren -10

Kommentarer
Postat av: Emma Bertilsson

Alla har problem med blogg.se-appen så de är inte något fel på din lur. :) Angående bilderna har jag för mig att man kan skaffa ett program, iphone explorer eller nått sånt heter den.

2012-06-30 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0