Aj aj!

Min hals gör verkligen ont nu. Jag gjorde precis en varm dryck av kokat vatten, riven ingefära, pressad citron och houng. Det blir drag i halsen av ingefäran vill jag lova! :) Gött dä!
 
Ingen ridning idag heller men jag hoppas att jag är pigg nog att rida lite imorgon. Jag har lite abstinens efter 2 dagar vill jag lova.... Jag tror febern har minskat idag och jag kan nästan svälja utan att dö ;)
 
Jag passade på att redigera lite fler bilder från min och Carolinas plåtning i somras. Jag väntar bara på att hon ska godkänna dem för publicering så ska ni få se dem.
 
Ni får nöja er med lite djurbilder från i somras istället :)
 
Foto:Jag

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kanske jag som smittat dig över datorn... :/ krya på dig iaf !

2012-11-14 @ 09:00:40
URL: http://sojung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0