Snöritt!

Idag red jag och Izze ut i snön. Izze var pigg och glad. Vi travade med höga knän och seglade fram över några snötäckta gärden. Vi galopperade en bit på en grusväg bredvid järnvägen och plötsligt blev Izze busig och bytte galopp och racea iväg. Jag vänder mig om och ser att tåget åkte förbi. Haha, han skulle springa ikapp med tåget busdjuret :) Han är inte rädd för tåget och vi har galopperat jäms med tåget förr. Jag hörde inte att det kom då jag hade öronvärmaren på mig under hjälmen. 
Nöjd kille som fick sträcka lite på benen och skönt att komma ut från ridhuset :) Det blir ju tyvärr så att man rider där en del då det är mörkt, kallt och storm ute.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0