Terrängbilder!

Idag blev Izze skodd. Skönt att få på sommarskorna. Jag såg tre små rosa sträck i Izzes hov i trakten på höger fram hov, det var förmodligen anledningen till att han inte har känts helt hundra i traven sista tiden. Han har ju fått vila några dagar nu men imorgon ska jag gå en promenad med herrn och kolla hur han ser ut. Håller tummarna att det var det som orsakade det hela. Förmodligen har han trampat på något så det uppstått en liten blödning där men nu ska ju den vara bort verkad.
Jag har även fotat Emma och hennes vackra springare Pondus idag. Ska bli kul att se hur bilderna blev den. De såg superfina ut i kameran.
Jag och Emma var även en sväng på Ikea och shoppade lite saker. Ramar till helgens fotojobb på SM i distansritt, lakan, påslakan set, 2 st lavendelblommor till balkongen, ljus mm.
 
Nu på kvällen drog jag iväg till Trossnäs terrängbana och fotade Nadja och Mr Crazy när de tränade terräng. Jädrar vad sugen jag är på att hoppa terränghinder nu! :)
 
Här är några av bilderna:
Foto: Jag
Häst och ryttare: Nadja och Mr Crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0