Dagens modellplåtning!

Imorse strax efter kl 10 kom Vicky hem till mig. Vi skulle fixa inför våran plåtning. Vicky stylade ihop min outfit av mina kläder och smycken sedan sminkade hon mig. När stylingen var klar begav vi oss ut till stallet då Izze skulle vara med som modell på bilderna. Temat för dagens plåtning var peace, love and understanding och min styling blev bohem/gipsy inspirerad. Vicky hade ett fotoprojekt och ville ta bilder i naturligt ljus men fashionkänsla. 
 
Izze skötte sig över förväntan och stod ställt stilla, det burkar han vanligtvis inte vara så road av. Vi körde lite olika poser och sedan var vi klara ganska snabbt. Bilderna såg riktigt grymma ut när vi tittade på dem i kameran. Ska bli superkul att se dem sen när de är färdiga! :)
 
Här är en bild på stylingen innan vi drog iväg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0