Härliga helg!

I fredags var vi ute och åt på Cazanova. Vi åt oxfilé serverad med kryddsmör, pestogrillade rotsaker samt chevregratinerad potatis. Det var nog det godaste jag ätit på länge. Till det drack vi ett mycket gott vitt vit som passade oväntat bra till köttet.

Igår var planen att vi skulle ut och köra Izze med vagn med det ösregnade ju hela dagen så det fick bli löslongering i ridhuset istället. Han är så lydig när jag har honom lös och så lyhörd. Han galopperade så himla fint och samlat runt mig på volten trots att han var lös och det var så kul att se att han blivit så stark att han kan galoppera så samlat och fint :)

Idag blev det en uteritt i mestadels skritt. Vi travade några hundra meter och vi var ute lite mer än en timme. Skönt att komma ut lite i dagsljuset :)

 
Foto: Christer Lönnroth
Makeup/hår: Sofia Backström
Modell: Jag
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0