Trav, golf och ridning!

Sorry för dålig uppdatering här. Jag har semester och njuter av tillvaron.
Vi har spelat minigolf, spelar på trav på plats, badat och solat. Izze har fått behandlingar av djurfysioterapeuten som säger att han har blivit mycket bättre.
Han har även fått akupressur vilket också har haft god effekt. Izze har piggnat till rejält nu sen värmen lugnade sig och är riktigt taggad när jag rider. Igår blev det uteritt och herrn skulle gasa på en raksträcka och enligt min app var vi uppe i 39 km/h, kul tyckte både Izze och jag :) 
Idag blir det dressyrlektion. Han har känts kanon i dressyren sista tiden han kan göra riktigt fina samlingar i galopp och fina öppnor :)
Duktiga pållen! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0