Pay & Jump!

Idag var jag och Izze med och hoppade på våran Pay & jump i stallet. Jag valde att göra det enkelt för oss så vi hoppade 70 cm. Vi gjorde en felfri runda och jag tyckte vi hade en god känsla. Herrn kändes lugn och lydig så det kändes bra. Nya sadeln gör ju saker och ting en aningen lättare dessutom till skillnad från min gamla sadel.
Dagen till äran invigde vi den nya hoppoutfiten i orange :)
 
Kul också att alla verkade nöjda med arrangemanget idag. Det sporrar en att fortsätta att fixa roliga arrangemang :)
 
Jag fick ett par bilder av duktiga Sandra på oss idag:
 
Det gäller att hoppa med marginal ;)
 
Foto: Sandra Gustavsson
Nöjda efter en felfri ritt
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0