Pigga hästar!

Ikväll red jag och Izze ut med två andra tjejer i stallet och deras hästar. Hästarna var pigga och glada och tyckte nog att det var skönt att komma ut en sväng. 
Jag skulle tippa på att vi red ca 9 km och vi var ute mer än en timme. Både trav och galopp blev det och på hemvägen fick ingen passera herrn i traven och galoppen. Det gick ganska fort i galoppen en kort stund men jag tror både hästar och ryttare tyckte det var kul med lite fart. 
Det gick ganska bra med ryggen idag men då hade jag tagit värktabletter och smörjt in ryggen med Voltaren. Jag red också i min nya back on track-polo och den kändes varm och skön. 
Izze fick också prova sin nya Back on track-huva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0