5 dagars!

Denna vecka är jag på kurs i Norrköping. Vi bor på hotell och vi lär oss en massa hela dagarna. Man är rätt mör i skallen i slutet av dagen :) Intressant är det och mkt användbart i mitt yrke så det är roligt! 
På kvällen idag blev det en sväng på stan. Jag behövde ett par bekväma skor som är bra för fötterna då jag just nu linkar runt då jag har ont i vänster fot. Jag jag haft för dåliga skor på mig och det är förmodligen det. 
Jag hittade ett par som jag gillade så det fick bli dem. Jag har provat dem lite ikväll och de känns sköna och jag känner mig nöjd. De är i skinn vilket get en mjuk och skön känsla.

Det blev lunchbuffé idag på stan vilket var mkt gott. 

Självklart saknar jag Izze men får tänka att det snart är fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0