Luciatåg och tv-mys!



I fredags var jag och tittade på ett luciatåg. Det var allt från åk 1 till åk 9 som var med och lussade. De var otroligt många som var med i luciatåget, hela 96 st! De var jätteduktiga måste jag säga, sjöng solo, i stämmor och lite "nya" versioner av gamla traditionella låtar. Jag fick riktigt julstämning faktiskt!
Hur söta var inte de små tomtenissarna som hade ett varsitt elekriskt ljus i handen. De kunde inte riktigt koncentrera sig under hela föreställningen utan lekte loss med sina ljus. Ljusen åkte runt i snabba cirklar, upp och ner och stoppades även in i munnen ;) Så himla gulliga!

Idag är det inte bara lucia utan även 3:dje advent! Här är en bild på min adventsljusstake.



Nu ska jag strax kolla på Solstorm på Tv4. Har faktiskt även idag varit och inhandlat chips och cola. Man får passa på när det är helg ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lindapauline

sv; Tack ^^

2009-12-13 @ 21:26:37
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0