Nu är det kallt ute!

Min termometer visar -9,8 grader och i stallet var det ännu kallare vill jag lova! (min termometer sitter precis utanför fönstret så den visar alltid ca 2 grader varmare)

Jag och Izze red ut en sväng och när vi travde och galopperade så kände jag hur kallt det blev i ansiktet trots att jag har en huva som täcker större delen av kinderna. Burr!

Jag tog några bilder på Izzes päls när vi kom tillbaka. Han var aldeless vit i pälsen! :)


Izzes lår


Izzes mage

Fåren i stallet hade fött lamm idag så jag var tvungen att gå in och titta på dem. Så himla söta! :)


Föddes för bara några timmar sedan om ens det :)


Denna föddes på julafton. Man kunde lyfta upp den och klappa dem. Jag blev som barn på nytt ;)

Visst var de söta?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha ja, han är klockren :D

2009-12-29 @ 00:06:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0