Spelkväll!

Ikväll blev det spelkväll hemma hos K och T, hemma hos K. Mycket trevligt! Vi spelade Talisman med tredje expansionen för er som vet vad det innebär. Jag fölorade stor som vanligt i det spelet. Otur med tärningar vad mer kan jag säga ;)

Talisman

Sedan spelade vi Master of Movies och det måste jag säga att det verkligen inte är min typ av spel. Jag suger verkligen på filmer, regissörer och skådespelare. Dock kom jag inte sist i detta spel men K var överlägsen! Jag gillar att titta på film men jag kommer ju aldrig ihåg vad skådespelarna heter och en mindre regissörerna...
Nej tacka vet jag TP (Trivial Persuit) 90-tals edition eller genusupplagan. Då har jag iaf en chans!



Gillar ni att spela brädspel? Vilket är eran favorit?

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:

Tack så mycket! & ja, visst var dom duktiga :) Dom passade perfekt till retrotemat, speciellt då killen klär sig sådär normalt mer eller mindre :)

2009-12-15 @ 00:43:31
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0