Fler bilbilder!

Jag trodde jag visat er fler bildbilder men jag har ett gäng till som ni inte har sett.

Jag tänkte jag kunde berätta lite om hur plåtningen gick till. Det var en riktigt rolig plåtning där vi först blev sminkade av makeupartisten Vicky Le hemma hos Sofie, den andra modellen. När vi var sminkade och håret var fixat åkte vi till flygplatsen där grabbarna hade ställt upp bilarna på landningsbanan. Det hade blivit mörkt och kallt och det blåste en hel del. Som tur var så var det ett helt gäng med assistenter med som kunde hjälpa till att hålla i blixtarna då de annars skulle ha blåst omkull. Det var ingen match med kylan när vi fotade i overallerna men sen när vi skulle ha klänningarna så blev det väldigt kallt... Under plåtningen gick det bra ändå med kylan för man går in för det man gör och är fokuserad, men när vi var klara då verkligen skakade knäskålarna... men men man är väl en viking ;) haha! :D
En av bilarna, den svarta Lamborginin ägde en kille från Stockholm och den röda Ferrarin var det en VD som Andreas (fotografen) kände härifrån stan som ägde. Dessa bilar är ganska ovanliga i Sverige och det var riktigt kul att få fota med sådana snygga bilar! :)

Här är några fler bilder iaf som jag tänkte visa er!








Foto/redigering: Andreas Reichenberg www.rstudios.se
Makeup/hår: Vicky Le
Modeller: Sofia (jag) och Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0